FőoldalVásárlás menete

Vásárlás menete

Az alábbi folyamat mutatja be a zoebag.hu oldalon a termék(ek) megvásárlásának lépéseit.
A zoebag.hu webáruházban történő vásárláshoz regisztráció nem feltétel, de ajánlott. A regisztrálás a további vásárlásai megkönnyítésére és megrendelése követésére is szolgál.

  • Termék kiválasztása

Válassza ki az Ön által megvásárolni szándékozott terméket és nyissa meg a termék részletes adatlapját! Ezt úgy tudja megtenni, ha a „Részletek” ikonra kattint. Vásárlás előtt minden esetben részletesen és körültekintően tájékozódjon a megvásárolni kívánt termékről.

  • Kosárba helyezés

A „Kosárba” gomb megnyomása után megadhatja, hogy hány darabot szeretne a termékből megrendelni (alapértelmezetten egy darab van beállítva). Amennyiben több terméket kíván megvásárolni, úgy a mennyiség alatt található kis négyzetbe írja be a megvásárolni kívánt darabszámot, majd kattintson a „Kosár frissítése” ikonra.

  • A kosár leírása

A kosárban megjelenik a termék neve és fotója, a kiválasztott darabszám, a termékből választott darabszám alapján kiszámolt bruttó vételár. A kosár alján a teljes vásárlás bruttó összértékét jeleníti meg az oldal (amennyiben több terméket vásárol egyszerre, úgy ezek összegét).

  • Kosáron belüli műveletek: Darabszám változtatása

A kosárba helyezett termékeknél még lehetősége van a megrendelendő termékek darabszámának megváltoztatására azáltal, hogy átírja a termék neve mellett a mennyiséget a kívánt mennyiségre a kis négyzetben. A módosítást követően kattintson a „Kosár frissítése” gombra. Ide kattintva az adott termék vásárlásának bruttó összértékét és a teljes vásárlás bruttó összértékét is újraszámolja és megjeleníti a rendszer.

  • Kosáron belüli műveletek: Termék eltávolítása

Amennyiben valamelyik kosárba tett terméket mégsem kívánja megrendelni, úgy lehetősége van az érintett termék(ek)et a kosárból eltávolítani. Az eltávolításhoz az adott termék sorában a sor végén szereplő kis négyzetben a darabszámot tudja visszaállítani nullára majd kattintson a „Kosár frissítése” gombra. A megjelenő képernyőn a rendszer frissíti a kosár tartalmát. Több termék esetén aktualizálja, egy termék esetén „Az Ön kosara jelenleg üres” felirat jelenik meg és a kiválasztott termék eltűnik a kosárból.

  • Kiszállítási és számlázási adatok megadása

A „Kosár megtekintése” gombra kattintva folytathatja a vásárlás menetét a szállítási információk megadásával. Amennyiben regisztráció nélkül kíván vásárolni itt is kitöltheti az űrlapot. A „Tovább a fizetéshez” gombbal az űrlapot a regisztrációnál megadott adatokkal automatikusan kitölti a rendszer. Így nem kell minden adatát manuálisan minden újabb megrendelésnél kitöltenie, csak a beírt adatok megfelelőségét kell ellenőriznie. Lehetősége van az adatokon módosítani a beírt szövegek átírásával. Amennyiben Ön már regisztrált ügyfelünk, és adatait a regisztrációkor hibásan adta meg, vagy azok időközben megváltoztak, adatait módosíthatja a weboldalra történt bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található „Fiókom”-ra kattintva. Az adatmódosítás nem érinti a korábban leadott megrendeléseket.
Fontos, hogy minden esetben adjon meg telefonszámot, ahol a kiszállítással kapcsolatban egyeztetni tudunk Önnel és egy használatban lévő e-mail címet, mivel erre az e-mail címre fogunk visszaigazoló e-mailt küldeni Önnek a megrendeléséről.

  • Áruátvételi és fizetési módok megadása

Az Űrlap alján kiválaszthatja a fizetés módját. Itt lehetősége van megjegyzést fűzni a rendeléséhez, amelyet kollégáink figyelembe vesznek a csomagolás és kiszállítás során.
– PayPal választása esetén egy új ablakban megjelenik a rendszer saját fizető oldala.
– Banki utalásnál a banki utalás közlemény rovatában tüntesse fel a rendelési azonosítót.
– Utánvétes vásárlás esetén a futár cég munkatársának a helyszínen az átvételkor kerül készpénzben kiegyenlítésre a vásárlás értéke.

  • Megrendelés feladása

A megrendelés feladását a „Rendelés feladása” gombra kattintva érvényesítheti.
Értesítő emailt fog kapni a megrendelés sikeres rögzítéséről és a Zoebag felé történő továbbításáról.
A megrendelés leadásakor a zoebag.hu portál által generált automatikus email üzenet nem minősül visszaigazolásnak, az kizárólag a megrendelés sikeres rögzítését és a Zoebag felé történt továbbítását nyugtázza.

  • Egyeztetés a megrendelés teljesítéséről és az adatok ellenőrzése

A megrendelés leadását követően, legkésőbb a következő munkanapon kollégánk keresni fogja Önt emailben, vagy ha szükséges telefonon, hogy egyeztessenek a megrendelésben szereplő termék(ek) elérhetőségéről, szállítási határidejéről és az áruátvétel esetlegesen felmerülő kérdéseiről.

  • Megrendeléssel kapcsolatos adatmódosítás lehetőségei

Amennyiben webáruházunkban leadott, de munkatársunk által telefonon vagy emailben még nem visszaigazolt megrendelését módosítani szeretné, vagy ugyanezen megrendelésében hibásan feltüntetett adatait javíttatni szeretné, kérjük módosítási igényét küldje meg a shop@zoebag.hu email címre, vagy hívja hétköznap 9-16h között telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36-70-423-3504-es telefonszámon, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Ariyan Script