FőoldalFaq

FAQ

  • Vissza tudom küldeni a terméket, ha nem tetszik?

Mivel az Interneten vásárolva nem tudod kézbe venni, megtapogatni, megnézegetni a terméket, így az elállási jogodnak köszönhetően 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted, amennyiben nem vagy elégedett. Első lépésként mindenképp az ügyfélszolgálatra küldött e-mailben kell jelezni a kérésedet! A visszaküldött termék személyes vissza hozatalára nincs lehetőség.
A terméket csak a számlával, eredeti állapotában, sértetlenül, minden tartozékával együtt visszaküldve tudjuk elfogadni.
Amennyiben cserélni szeretnéd a terméket akkor értékegyeztetéssel számolunk. Ha nem találsz számodra megfelelő cserét akkor a terméknek az árát visszautaljuk az általad írásban megadott bankszámla számra. Pénzt postán nem küldünk!
A termék visszaküldésének költsége a megrendelőt terheli.

  • Van lehetőség a táskák személyes átvételére?

Jelenleg a táskák csak a webáruházon keresztül rendelhetők meg házhoz szállítással, személyes átvételre nincsen lehetőség!

  • Mennyire rugalmas a házhozszállítás?

Csomagjainkat a GLS-Hungary Futárszolgálat szállítja házhoz hétfőtől-péntekig, munkaidőben.
Amikor átadjuk a futárnak a csomagod, email értesítés küldünk Neked, melyben megtalálod a GLS csomagszámot. Ez alapján nyomon tudod követni a http://www.gls-hungary.com/doc6.html oldalon, illetve akár felveheted a futárral a kapcsolatot a kiszállítás pontos időpontjával kapcsolatban.
Amennyiben a futár a megadott címen nem talál senkit, értesítőt hagy a helyszínen a GLS ügyfélszolgálati telefonszámával (+36 1-802-0265), illetve a saját elérhetőségével. A futárral történő megbeszéléssel könnyen egyeztethető az átvétel pontos helye és ideje.

  • A megadott fülméreteket hogyan kell érteni?

A táskák fülének hosszát minden esetben a teljes hosszára kell érteni, tehát rögzítéstől-rögzítésig mérve.

  • Mennyire pontosak a színárnyalatok?

Minden számítógép képernyőjének egyedi beállításai vannak, így azok megváltoztathatják a weboldalon látható képek színét. Ebből eredően enyhe színeltérések lehetnek a kézhez kapott termék és a képernyőn látható kép között.

  • Hogyan tudom megállapítani, hogy egy táska tényleg valódi bőrből készült?

Valódi bőrből készült táskáink mellé minden esetben bőrmintát mellékelünk a termék saját anyagából.

  • Ha egy termék nincs raktáron, akkor lehet előrendelést feladni rá?

Amennyiben egy termék elfogyott, de tudjuk, hogy hamarosan fog belőle érkezni, akkor előrendelhetővé tesszük a webáruházban. Amennyiben előrendelést küldesz, mi felvesszük Veled a kapcsolatot és tájékoztatunk, hogy mikorra várható a termék beérkezése. Ez van amikor csak pár nap, de maximum 3 hét. Az előrendelés a termék beérkeztéig lemondható (kivéve egyedileg kért megrendelés esetén). Ha már átadtuk a futárnak, aki megkezdi a kiszállítást Neked, akkor már nem tudjuk a rendelést törölni.

  • Hogyan fizethetem ki a megrendelést?

- Utánvételes fizetés: A csomag teljes ellenértékét a futárnak adod át készpénzben, forintban a csomag átvételekor. Az összegről tételes számlát a csomagban fogsz találni.

- Banki átutalás: A megrendelés elküldésekor megkapod a bankszámla adatokat, ahova a teljes és pontos vételárat át kell utalnod. Átutaláskor a megrendelés számot ne felejtesd el feltüntetni! A terméket az összeg beérkezése után fogjuk postázni, melyről értesítést küldünk Neked. Az átutalás fizetési határideje 3 munkanap. Ha ez idő alatt nem érkezik meg a vételár összege bankszámlánkra, akkor a megrendelést töröljük.

- PayPal: A megrendelés feladásakor rendszerünk azonnal továbbít a PayPal oldalára, amennyiben ezt a fizetési módot választottad. Ha nincs PayPal account-od, akkor itt létrehozhatod, vagy akár anélkül, a bankkártyád segítségével is fizethetsz. Ez a leggyorsabb és legbiztonságosabb fizetési mód! Az összeg számlánkra azonnal megérkezik, így rögtön tudjuk küldeni a csomagot Neked.

Ariyan Script